divendres, 1 d’agost del 2014

Déjà vu: Coppertone


En aquest estiu tan poc estival Kylie Minogue llueix quaranta-sis anys i presumeix de culet i silueta a la portada de l'edició italiana d’agost de la revista GQ. Es tracta d'una instantània sexi en què la diva australiana apareix en biquini a la platja mentre un caniche li pessiga la calceta, deixant-la amb mig cul a l'aire. 

La imatge està inspirada en el mític anunci de cremes de protecció solar Coppertone realitzat el 1953 i protagonitzat per una dolça nena amb el banyador abaixat parcialment per un cocker, deixant al descobert la marca blanca de les seves natges. Ara, la intèrpret australiana personifica amb certes dosis de glamur una de les imatges més conegudes de la història de la publicitat, que no és el primer cop que es versiona: Carmen Electra ja ho va fer per la revista Squire i la mateixa marca Coppertone també ho havia fet en altres campanyes més actuals.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada